خانه » دانلود آی گپ [ آیگپ ] 2.4.0 برای اندروید و ویندوز +نسخه قدیمی

دانلود آی گپ [ آیگپ ] 2.4.0 برای اندروید و ویندوز +نسخه قدیمی

  • رای: 16
  • نظر: 3
محبوبیت 81% 81%
  • با دانلود آی گپ یکی دیگر از محوب ترین پیام رسان های ایرانی در دستان شما خواهد بود. مزیت بزرگ استفاده از شبکه های اجتماعی ایرانی کاهش هزینه های اینترنت میباشد که آی گپ تا 66 درصد تخفیف استفاده از اینترنت رو در اختیار کاربرانش قرار میدهد. با آیگپ میتوانید بیشتر کار های روزمره خود از قبیل خدمات مالی تا بانکی و پرداختی خود را انجام داده و تمام نیاز های خود در ارسال پیام و محتوا و گفتگو با دوستان خود را مرتفع کنید. ارسال محتوا و فایل نامحدود برای شما با با دانلود و نصب آیگپ میسر خواهد بود. آی گپ نیز مانند دیگر پیام رسان های ایرانی از جمله بله و سروش قابلیت های مختلفی از جمله برقراری تماس های باکیفیت را برای شما مقدور میسازد که در ادامه توضیحات بیشتری درباره آنها خواهیم داد.

     

     

     

    با دانلود آی گپ تا 66 درصد کمتر اینترنت هزینه کن

    با دانلود آی گپ برای اندروید علاوه بر استفاده از اینترنتی یک سوم در بخش های مختلف ابزار ها و ویژگی های مختلفی در اختیار شما قرار میگیرد که یکی یکی به آنها میپردازیم. اولین موضوعی که میخواهیم درباره آن صحبت کنیم بخش لحظه ها میباشد. شما در این بخش از اپلیکیشن آی گپ میتوانید همانند اینستاگرام استوری ایجاد کرده و لحظه های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. آی گپ اولین پیام رسان ایرانی بود که سرویس استوری را با نام انحصاری لحظه ها در ایران پیاده سازی و در اختیار کاربران قرار داد.

    در بخشی جذاب دیگر شما با دانلود آیگپ جدید بخشی به نام آیگب تی وی در اختیار شما قرار میگیرد که در این بخش به شما دسترسی تماشای میلون ها فیلم و سریال ایرانی و خارجی داده میشود تا اوقات فراغت خود را نیز در قسمت سپری کرده و جدید ترین های دنیای سینما و تلوزیون را در دست داشته باشید. در قسمت تی وی هر روز فیلم و سریال های جدید بارگذاری میشوند که میتوانید با اینترنت نیم بها آنها را ببینید که از هرجای دیگری به صرفه تر است.

    یکی از قابلیت های ویژه آی گپ ویژگی تماس صوتی و تصویری رایگان در این اپلیکیشن است که شما میتوانید در هر لحظه ای با دوستان خود در هرکجایی که باشند با ضعیف ترین اینترنت به صورت رایگان تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنید و به گفتگو با آنها بپردازید و لحظات شادی را در کنار یک دیگر باشید. فقط کافیست تا دوستان شما هم آی گپ را بر روی گوشی خود نصب داشته باشند تا بتوانید با آنها به گفتگوی صوتی و تصویری بپردازید.

    گسترده بودن امکانات این پیام رسان ایرانی به اینجا ختم نمیشود و شما میتوانید هر فایل و محتوایی را تا حجم  گیگی بارگزاری و ارسال کنید. شما در طول روز میتوانید به صورت نامحدود فایل های مختلف را ارسال و یا دریافت کنید. موسیقی فیلم و هر نوع فایلی را با هزینه نیم بها و با حداکثر سرعت داخلی میتوانید دریافت کنید که با توجه به محدود بودن پلتفرم های دیگر این یک مزیت بزرگ برای استفاده کنندگان شبکه اجتماعی آی گپ خواهد بود.

     

    با نصب مستقیم آی گپ سه سوته شارژ شو

    یکی دیگر از خدماتی که با نصب آی گپ در دست شما خواهد بود انجام کلیه خدمات بانکی و مالی میباشد. در هر لحظه و هر جایی که باشید در کمترین زمان میتوانید در آیگپ شارژ و بسته اینترنت خریداری نمایید و از این بابت خیالتان راحت باشد. شما با دانلود آی گپ با لینک مستقیم میتوانید تمامی امور بانکی خود مانند انقال وجه کارتی و پایا و ساتنا را انجام داده و از حضور فیزیکی در شعبه بانکی جلوگیری کنید.

    در آی گپ میتوانید هر تعدادی که بخواهید کانال و گروه ایجاد کنید و محتوای جذاب خود را در آن منتشر کرده و کاربران زیادی را جذب کنید. میتوانید کسب و کار خود را در این برنامه ایجاد کرده و مشتری پیدا کنید. امکان دانلود آی گپ برای ویندوز و دیگر پلتفرم ها وجود دارد که در پایین همین صفحه میتوانید آیگپ جدید را برای تمامی سیستم ها دریافت کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *