خانه » دانلود اسنپ چت Snapchat 11.64.0.36 نصب نسخه جدید و قدیمی

دانلود اسنپ چت Snapchat 11.64.0.36 نصب نسخه جدید و قدیمی

  • یکی از ترند های محبوب مردمان سراسر دنیا در موتور های جستجو دانلود اسنپ چت میباشد. حتما برای شما پیش آمده بخواهید به عکس های خود جلوه های زیبا و متن های دلخواه اضافه کنید. Snapchat بهترین ویرایش گر عکس و ویدئو این عمل را برای شما آسان میکند. این مسنجر قدرتمند و محبوب عکس هایتان را جذاب تر و زیبا تر میکند تا بتوانید عکس های جذاب تری در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با دانلود برنامه اسنپ چت قابلیت هایی برای ویرایش ویدیو و تصاویر خود در اختیار دارید که میتوان گفت یکی از بهترین ویرایشگر ها است، همراه لنز و افکت های متعدد، شکلک های جذاب و دیدنی، این اپلیکیشن را به یکی از محبوب ها در این حوزه تبدیل کرده است. در ادامه مفصل تر به اسنپ چت 2022 پرداخته و از امکانات آن خواهیم گفت.

     

     

    دانلود اسنپ چت جدید

    با دانلود اسنپ چت تصاویر منحصر به فرد بسازید

    اسنپ چت یک ویرایش گر حرفه ای برای شما، با متصل شدن به اینترنت به هزاران افکت زیبا درسترسی پیدا خواهید کرد. ویژگی های زیادی از جمله ثبت عکس و فیلم های دل انگیز با دانلود اسنپ چت در دستان شما خواهد بود که میتوانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، در اسنپ چت میتوانید شیوه عکاسی مدرن و ژست های جذاب را امتحان کرده و یاد بگیرید، هزاران عکاس حرفه ای از این برنامه منحصر به فرد استفاده میکنند و نمونه کار های خود را به صورت استوری در صفحه خود قرار میدهند. که میتوانید با دنبال کردن آنها کار های شان را برسی کرده و تکنیک های خود را در ساخت تصاویر هنری جذاب افزایش دهید. و به مرور زمان با فعالیت در Snapchat بهتر دیده خواهید شد وبه جمع معروف های دنیایی مجازی بپیوندید.

     

    شکلک های زیبا با دانلود اسنپ چت

     

    فراتر از یک دورهمی تصویری با نصب اسنپ چت

    با نصب اسنپ چت شما به یک دور همی جدید فراخوان میشوید، مکانی با بیش از میلیون ها عکس وکاربر جدید در این دور همی ویدیو ها و تصاویر با شما صحبت میکنند و شما نیز با همین زبان یعنی با تولید محتوای تصویری جذاب با کاربرانی از سراسر دنیا به گفتگو خواهید پرداخت. نصب اسنپ چت بسیار آسان است، این برنامه قابلیت چت کردن ، اشتراک گذاری مکان ، و استوری و لایو را دارا میباشد که میتوان گفت یک پلتفرم کامل برای ایجاد تصاویر و ویدیو های شما میباشد. از قابلیت های پرطرفدار دیگر Snapchat این است که میتوانید استیکر، نقاشی، صدا، و ویدیو را به تصاویر خود اضافه کنید و جلوه های زیبایی را به تصاویر خود ببخشید و لحظات خود را شاداب تر از گذشته کنید. وقتی شما این ویدیو و عکس های جذاب که اصطلاحا اسنپ نامیده میشوند را برای دوستان خود ارسال میکنید، یک اعلان برای کاربر حاوی پیام شما ارسال میشود.

     

     

    دانلود اسنپ چت و ایجاد جلوه های زنده

     

    مزیت ها و شکلک های متنوع با دانلود اسنپ چت جدید

    اسنپ چت یک پیام رسان با کلی ویژگی کاربردی می باشد که مورد استفاده رده سنی جوان ها و نوجوان ها قرار گرفته و به محبوبیت زیادی دست یافته است. با دانلود اسنپ چت شکلک های بیشماری را در اختیار دارید که میتوانید توسط آنها تصاویر جذاب و شادی را ایجا کنید. اسنپ چت که دارای بیش از 1 میلیارد نصب در حال حاظر میباشد، که اپلیکیشن قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی 4.4 و بالاتر و آیفون است. جدید ترین نسخه این برنامه در 17 بهمن 1400 منتشر شده است. اسنپ چت راهی سرگرم کننده برای ایجاد عکس و فیلم های جذاب میباشد.

     

    ثبت مکان گرفتن عکس

    در اسنپ چت یک قابلیت متمایز وجود دارد که باعث میشود این برنامه از سایرین کمی متفاوت تر باشد این ویژگی بسیار کاربردی و جذاب به کاربر اجازه میدهد تا مکانی که درآن لحظه اقدام به گرفتن عکس میکند را ثبت کرده و دیگر کاربران با جستجو در آن منطقه و یا با گزینه های یک عکس از مکان و لوکیشن آن عکس آکه شوند. مکان عکس در نقشه داخلی اسنپ چت نمایش داده شده و تصویر و نام کاربر را نیز به نمایش میدهد.

     

    ثبت مکان تصاویر با دانلود اسنپ چت

     

    پیشنهاد پیشروید به شما دیگر دور همی هایی که که با زبان تصویر صحبت میکنند:

    دانلود مینی چت ! برنامه ای عالی برای چت با دوستان با سرعت عالی.

    دانلود لایکی ! اشتراک لحظات شاد زندگی با دوستان خود.

     

    استوری های گروهی در اسنپ چت

    این ویژگی جذاب به کاربران اجازه میدهد تا رشته استوری هایی از تصاویر خود ثبت کنند و یا اینکه چندین نفر با حمایت از یک کمپین یک موضوع را انتخاب کرده و در آن حوزه استوری بگذارند و یک دیگر را به چالش استوری با موضوع خاص دعوت کنند. تمامی امکاناتی که شما میتوانید بر روی عتصاویر و پست ها اعمال کنید در استوری های خود نیز میتوانید این موارد را اعمال کرده و استوری های خود را جذاب کنید.

     

    چگونه اسنپ چت دانلود کنیم

    همان گونه که میدانید امکان دانلود اسنپ چت از بازار و مایکت نیز وجود دارد اما در پایین همین پست آخرین نسخه رسمی این اپلیکیشن محبوب رو برای دانلود شما عزیزان قرارداده ایم که میتوانید با لینک مستقیم دریافت کنید. پس از دانلود اسنپ چت تنها کافیه فایل دریافتی را نصب کرده و سپس اقدام به ساخت حساب کاربری نمایید و فعالیت خود را آغاز نمایید. در ادامه برخی از کاربرد های کلیدی Snapchat را خواهیم گفت:

    •  درج برچسب و ایموجی به عکس ها
    • چسباندن استیکر های اختصاصی به محتوا
    • قابلیت چت با با دوستان و آشنایان
    • امکان ثبت مکان عکس
    • امکان شخصی سازی پروفایل خود
    • شکلک های زنده بر روی تصاویر شما
    • امکان درج متن بر روی تصاویر
    • امکان جستجوی افراد مختلف
    • دارای بخش محبوب ترین ها و افراد معروف
    • و امکانات بیشمار دیگر

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۱ رای
    دانلود برنامه با لینک مستقیم
    1. به نظرم برنامه خیلی خوبیه
      تو گوشی دستم دیدم خیلی
      خوبه 👍

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *