خانه » دانلود سروش پلاس جدید Sorous برای اندروید و کامپیوتر

دانلود سروش پلاس جدید Sorous برای اندروید و کامپیوتر

  • رای: 3
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%
  • قویترین پیامرسان ایرانی از لحاظ استقبال کاربران و محبوبیت با دانلود سروش پلاس در اخیتار شما قرار خواهد گرفت. پیامرسان محبوب و برگزیده ای که توسط مردم برگزیده شد که به گفته سایت مرجه نزدیک به 22 میلیون اکانت درآن فعال شده و از آن استفاده میکنند. سروش پلاس امکانات بی نظری مانند تماس های حرفه ای و پخش زنده را شامل میشود که در ادامه درباره آنها خواهیم گفت. این بستر با پوشش دادن بات ها امکانات بی نظیری در اختیار کاربران استفاده کننده خود قرار میگیرید.

     

    دانلود سروش پلاس جدید

     

    دانلود سروش پلاس جدید برای تمام سیستم عامل ها

    یکی از خواص دانلود سروش پلاس جدید و استفاده از آن این است که میتوانید آن را برای تمامی سیتم عمل ها نصب کنید حتی لینوکس و مک این مزیت باعث شده است تا هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد که از چه پلتفرمی استفاده میکنید. سروش پلاس به راحتی برای تمامی این سیستم عامل ها قابل نصب است تا کاربران بتوانند در هرشرایط زمان و مکانی به حساب کاربری خود در سروش دسترسی داشته باشند. تمامی قابلیت ها در تمامی سیستم عامل ها یکسان بوده است و هر ابزار و امکانی که بر روی نسخه اندروید وجود دارد تماما بر روی نسخه های دیگر مانند وب، ویندوز، مک، لینوکس، آیفون وجود دارد و میتوانید از آنها استفاده کنید.

    دانلود سروش پلاس برای کامپیوتر وجود دارد نسخه ای که بتوانید آن را نصب کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید و به پیام هایی که با گوشی ارسال میکنید دسترسی داشته باشید. سروش پلاس قابلیت ویژه ای به نام برقراری تماس صوتی با کیفیت بسیار بالا را پشتیبانی میکند. با تماس صوتی سروش پلاس میتوانید با اینترنت بسیار ضعیف و با کمترین هزینه تماس صوتی با کیفیت برقرار کنید. برقرارای تماس با کیفیت و سرعت اتصال بسیار سریع و استفاده آسان باعث میشود تا بتوانید خیلی سریع با دوستان خود تماس گرفته و به گفتگوی صوتی بپردازید.

     

    دانلود سروش پلاس و یک ویترین پر از ابزار

     

    اما سروش پلاس علاوه بر تماس صوتی با کیفیت از تماس تصویری با کیفیت بالا بهره میبرد تماسی که دارای بهترین کیفیت و سرعت ارتباط میباشد به راحتی میتوانید به صورت تصویری به هر فردی که دوست دارید در سریع ترین زمان زنگ زده و به صورت آنلاین و تصویری گفتگو کنید. این تماس برای شما باتوجه به استفده ارزان از سروش پلاس برای شما تقریبا رایگان خواهد بود. فقط کافیه تا از امکان تماس تصویری سروش پلاس استفاده کنید تا با استفاده از تجربه ای که از این تماس بدست میاورید همیشه از این قابلیت برای ارتباط با دوستانتان استفاده کنید.

    بات ها در سروش پلاس امکانات زیادی به شما میدهند توسط بات ها میتوانید بسیاری از بازی های انلاین دو یا چند نفره انجام بدهید یا یک کسب و کار به صورت فروشگاه خدمات آنلاین را به صورت هوشمند ایجاد کنید و به کسب درآمد بپردازید. بات های متنوع و ویژه در قسمت ویترین که پایین تر به آن میپردازیم همه روزه جهت استفاده قرار میگیرند. در سروش پلاس یک ابزار هوشمند و پیشرفته دیگر در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید به صورت آنلاین و لحظه ای در هرمکان و پلتفرم و سیستم عاملی بتوانید شبکه های تلوزیونی را دریافت و مشاهده کنید. شما میتوانید تمامی برنامه های رادیویی و تلوزیونی را ببینید و بشنوید که از تمامی سیستم ها قابل دریافت و مشاهده هستند.

    توسط ویژگی های بالا شما یک پیام رسان تمام عیار با امکانات متنوع پیام رسانی و اشتراک گذاری و پخش زنده را در اختیار خواهید داشت که بیشتر کار های روزمره خود را در شبکه های اجتماعی فقط توسط سروش پلاس میتوانید استفاده کنید.

     

    دانلود سروش پلاس و گفتگوی بینهایت

     

    نصب سروش پلاس و ویترینی پر از محصولات

    نصب سروش برای شما یک ویترین پر از کانال ها و بات های فوق العاده را شامل میشود. در این ویترین میتوانید از کانال ها و بات های ویژه و محبوب که توسط کاربران منتخب شده است استفاده کنید و حتی بات یا کانال خود را ایجاد کرده و در این ویترین قرار داده تا افراد مختلف بتوانند با جستجوی نام کانال و یا بات شما  از محتوای شما استفاده کنند. همانند تلگرام و واتساپ شما میتوانید کانال و گروه ایجاد کنید تا محتوا یا محصولات خود را در آنها ارائه دهید.

     

    دانلود سروش پلاس و پخش زنده تلوزیونی

     

    نصب این پیام رسان بسیار آسان بوده و میتوانید آخرین نسخه آن را در پایین همین پست با لینک مستقیم دانلود و استفاده کنید. لینک دانلود سروش پلاس قدیمی رو هم برای دوستانی که نیاز به نسخه های قدیمی تر این شبکه اجتماعی دارند قرارداده ایم که میتوانند دانلود و استفاده نمایند. یکی از دغدغه های کاربران حجم اینترنت در استفاده از پیام رسان ها میباشد که سروش پلاس در با دادن امتیازی ویژه به کاربران خود هزینه و مصرف دیتا هنگام استفاده از این برنامه را با توجه به قرارداد با اپراتور ها به یک سوم کاهش داده است. یعنی شما با استفاده از سروش پلاس هر چقدر که دانلود کنید و پیام بفرستید و تماس بگیرید تمامی اینترنت شما یک سوم محاسبه میشود که برای بسیاری از کاربران فضای مجازی امری بسیار مهم و حیاتی میباشد.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *