خانه » دانلود مسیریاب بلد Balad‏ نصب آخرین نسخه آیفون ios و اندروید

دانلود مسیریاب بلد Balad‏ نصب آخرین نسخه آیفون ios و اندروید

  • دانلود آخرین نسخه مسیریاب بلد یک نقشه و مسیریاب هوشمند دارای راهنمای سخنگو فارسی می باشد که با توجه به ترافیک لحظه ای راه ها بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را به شما پیشنهاد میدهد. بلد با ویژگی های کاربردی به یکی از پر دانلود ترین مسیریاب ها در ایران تبدیل شده است، اپلیکیشن بلد با تخمین زدن زمان رسیدن به مقصد و دارا بودن نقشه آفلاین برای مسیر یابی مورد توجه و نصب رانندگان قرار گرفت. Balad‏ با بیش از 7 میلیون نصب فعال در مارکت های دانلود برنامه ایرانی بازار و مایکت امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص داده است، این برنامه برای گوشی های اندروید و آیفون ios منتشر شده است و دارای نسخه ویندوز برای لپتاپ و کامپیوتر نمی باشد. برای استفاده از برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر خود شبیه ساز اندروید برای ویندوز را دانلود کنید. در ادامه با دانلود مسیریاب بلد با لینک مستقیم نسخه جدید 2022 و نسخه قدیمی همراه ما باشید.

     

     

    دانلود مسیریاب بلد

     

    رانندگی آسان با دانلود مسیریاب بلد

    دانلود مسیریاب بلد یکی از برنامه های واجب برای رانندگان تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی تپسی، اسنپ، ماکسیم، و… تبدیل شده است، حتما رانندگی در شهر های بزرگ شمارا با مشکلات ترافیکی و جریمه و دیگر درد سر ها آشنا کرده است، مسیریاب های هوشمند بهترین راه برای رفع این مشکلات هستند با دانلود این برنامه در تمام شهر های ایران بدون برخورد با ترافیک رانندگی کنید، بلد دارای نقشه کامل ماهواره ای سه بعدی می باشد که شما میتوانید هر شهر، روستا و هر لوکیشنی که نیاز دارید را سرچ و جستجو کنید. اپلیکیشن Balad مانند دیگر مسیریاب های معروف ویز و نشان از سخن گوی فارسی برای هدایت شما به مقصد بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه گوشی استفاده میکند و مزیت این نسخه نسبت به نمونه های معروف خارجی مانند مسیریاب ویز نمایش دقیق تر و با جزئیات تر شهر ها در ایران می باشد.

     

    دانلود مسیریاب بلد Balad

     

    مسیریابی مترو و اتوبوس با بلد : بلد یک ابزار عالی برای مسیریابی با وسایل حمل‌ و نقل عمومی استفاده از مترو، اتوبوس، تاکسی و به صورت پیاده است که بهینه ترین مسیر رو برای رسیدن تامقصد پیشنهاد میده. بلد با جدید ترین نقشه مترو و نمایش ساعت ورود و خروج قطار در هر ایستگاه به شما برای صرفه جویی در زمان کمک میکند. راهنمای سخنگوی بلد از زبان های ترکی، عربی، یزدی، کرمانی، شیرازی و گیلکی پشتیبانی میکند و امکان ثبت محل کار خود مانند رستوران، میوه فروشی، پمپ بنزین را در نقشه آنلاین بلد دارید که یک مزیت برای رونق در کسب و کار شما نیز می باشد.

     

    مسیریابی با دانلود مسیریاب بلد

     

    مسیریابی آفلاین با نصب بلد

    مسیریابی بدون اینترنت با بلد با دانلود نقشه های بلد بدون اینترنت و آفلان با استفاده از GPS جی‌پی‌اس مسیریابی کنید و میتوانید لوکیشن نیز به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از ویژگی های بلد علاوه بر اعلام دوربین های ثبت تخلف، پلیس راه، سرعت مجاز در هر جاده، سرعت گیر ها، و نمایش سرعت حرکت شما دارا بودن امکان گزارش کردن حوادث و تصادفات جاده ای در مسیر می باشد که این ویژگی شما را از مسیر های پرخطر آگاه میکند و امنیت را به رانندگی شما اضافه میکند. با دانلود مسیریاب بلد دیگر نیاز به پرسوجوی آدرس ندارید و گم شدن در راه و تلف شدن وقت شما هیچ  وقت اتفاق نمی افتد، این برنامه در حین رانندگی اگر مسیری را اشتباه بروید به سرعت نزدیک ترین مسیر جایگذین برای بازگشت به راه مقصد را پیشنهاد میدهد.

     

    مسیر یابی آفلاین با دانلود مسیریاب بلد

     

    ویژگی های دانلود و نصب مسیریاب بلد با لینک مستقیم

    دنلود مسیریاب بلد با لینک مستقیم استفاده از بلد نیاز به دیدن هیج گونه آموزش خاصی ندارد کافیست پس از نصب برنامه اینترنت دستگاه خود را روشن کنید و با ورود به برنامه GPS دستگاه خود را فعال کنید و شروع به جستجوی مسیر ها کنید. در ادامه با ذکر ویژگی های برنامه مسیریاب بلد و دانلود نسخه جدید و قدیمی بلد از باکس دانلودی پایین صفحه همراه ما باشید.

     

    انلود مسیریاب بلد با لینک مستقیم

     

    • دارای دستیار صوتی و ذکر نام کوچه و خیابان ها
    • دارای بخش نقشه آفلاین برای مسیریابی بدون اینترنت
    • دارای امکان جستجوی صوتی بدون نیاز به تایپ
    • دارای امکان ثبت مکان هایی که در نقشه نیست
    • ویژگی مسیریابی هوشمند با توجه به طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و کاهش آلودگی هوا
    • ویژگی مسیریابی دقیق با نمایش پلاک ساختمان ها
    • دارای نسخه آیفون و اندروید
    • دارای نقشه سه بعدی با کیفیت بالا
    • امکان درج گزارش تصادفات و پلیس راه ها در حین رانندگی
    • دارای حالت روز و شب خودکار
    • امکان انتخاب مبدا دلخواه برای شروع رانندگی
    • امکان ذخیره و ارسال لوکیشن
    • و…

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    1. ممنون از این مطلب کاربردی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *