خانه » دانلود ویز اصلی مسیریاب Waze فارسی با لینک مستقیم

دانلود ویز اصلی مسیریاب Waze فارسی با لینک مستقیم

  • دانلود ویز اصلی مسیریابی هوشمند: اپلیکیشن Waze یکی از محبوب ترین مسیریاب های مورد استفاده مردم سراسر دنیا می باشد، با تولید و منتشر شدن این نوع برنامه ها پیدا کردن مسیر و رانندگی بسیار آسان شد، کافیست مبدا و مقصد را روی نقشه مشخص کنید و دکمه مسیریابی را کلیک کنید. اکنون کوتاه ترین مسیر برای شما نمایان میشود. مسیریاب ویز دارای راهنمای صوتی به زبان فارسی می باشد که میتوانید بدون نگاه کردن به صفحه گوشی موبایل رانندگی کنید. این برنامه با بیش از 100 میلیون نصب فعال در دنیا و پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است. با نصب ویز اطلاعات کاملی از مسیر حرکت خود به دست می آورید مانند ترافیک های جاده ای دوربین های کنترول سرعت چراغ قرمز و… در ادامه با دانلود ویز اصلی با لینک مستقیم همراه ما باشید.

     

    دانلود ویز اصلی مسیریاب

     

    دانلود ویز اصلی با راهنمای سخنگو فارسی

    سریع ترین مسیر با دانلود و نصب ویز: ویز علاوه بر نمایش نزدیک ترین راه به شما سرعت مجاز در هر جاده و سرعت دقیق خودرو شما را نمایش میدهد. یکی از معضل های اصلی رانندگان جریمه شدن و پرداخت خلافی می باشد با استفاده از این برنامه دیگر جریمه نشوید و هزینه های رانندگی خود را کنترل کنید، قابلیت ویژه گزارش در برنامه ویز به شما حضور پلیس های جاده ای را نمایش میدهد و همچنین با نمایش تصادف های جاده ای خطر را از رانندگی شما دور میکند. اگر در عملکرد گزارش این مسیریاب روی نقشه مانند حضور پلیس اشتباه بود آنرا تایید نکنید تا مشکل برطرف شود. دانلود ویز اصلی waze app دارای نسخه های متعدد از جمله اندروید و آیفون است ویز قابل نصب بر روی تمام گوشی های اندروید 5 به بالا می باشد.

    برسی مسیریاب های ایرانی با ویز Waze: دانلود مسیریاب ویز در با آدرس آی پی ایران قابل استفاده نمی باشد و این یک مشکل عظیم برای کاربران ایرانی می باشد و برای رفل این مشکل باید از برنامه های تغییر ip استفاده کنید. اما اپلیکیشن های تولید ملی بدون هیچ مشکلی و با جدید ترین نقشه ها قابل سرویس دهی به کاربران ایرانی هستند. مسیریاب بلد و مسیریاب نشان را برای دانلود به شما توصیه میکنیم نصب این برنامه ها علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی های نسخه های خارجی دارای بخش مسیریابی آفلاین و مسیر یابی مترو و اتوبوس می باشد. و صد ها ویژگی کاربردی در این برنامه ها برای شما گنجانده شده است.

     

    دسترسی آسان به تمام مکان ها با نصب ویز

    نصب ویز و جستجوی مکان ها: با استفاده از ویز در هنگام مسیریابی میتوانید مکان های خدماتی رفاهی مانند پمپ بنزین، رستوران، مراکز واکسناسیون و… را جستجو کنید نزدیک ترین این مکان ها روی نقشه برای شما نمایش داده میشود. نصب ویز با دقت عالی و جدید ترین نقشه راه ها برای رانندگان اسنپ و رانندگان تپسی توصیه میشود پس از دریافت لوکیشن از مسافر خود با کلیک روی لوکیشن ویز را انتخاب کنید و از بهترین و سریع ترین مسیر به مقصد بروید. در طی کردن مسیر اگر جاده ای را اشتباه بروید این برنامه به شما هشدار میدهد و مسیر جایگذین برای رسیدن مقصد را سریعا برای شما جایگذاری میکند. در ادامه با نصب ویز برای اندروید آیفون ios همراه پیشروید باشید.

    نصب ویز فارسی سخنگو روی ماشین: خودرو های مجهز به مانیتور دارای مسیر یاب های آفلاین می باشند که دقت بالایی در نمایش مسیر ندارد و همچنین ترافیک های موجود و دیگر ویژگی هارا برای ما نمایش نمیدهد با دانلود ویز اصلی برروی مانیتور اندروید میتوانید به صورت آنلاین به تمام قابلیت های اپ ویز دسترسی داشته باشید. با توجه داشته باشید مانیتور خودروی شما باید قابلیت نصب برنامه های اندرویدی را داشته باشد در غیر این صورت میتوانید مانیتور خودروی خود را با نمونه های اندرویدی تعویض کنید که بسیار کار آمد و زیبا میباشند.

     

    ویژگی های دانلود رایگان ویز اصلی 2022 با لینک مستقیم

    آموزش نصب ویز: لینک دانلود و نصب ویز از بازار و مایکت به دلایلی پاک شده است، اما میتوانید ویز را از گوگل پلی و وب سایت های معروف دانلود کنید و پس از دانلود نیاز به دیدن هیچ آموزش خاستی برای استفاده از این برنامه ندارید کافیست پس از نصب اجازه های خواسته شده را به برنامه بدهید و با سرچ کردن مقصد خودتان شروع به مسیریابی کنید. دانلود ویز با لینک مستقیم 2022 برای اندروید و ایفون نسخه اصلی را در انتهای این مطلب در باکس دانلود قرار داده ایم.

    • قابلیت نمایش دوربین های ثبت تخلف رانندگی
    • قابلیت گزارش تصادفات جاده ای و پلیس راه ها
    • قابلیت ارائه نزدیک ترین مسیر برای رانندگی
    • امکان سرچ مکان های خدماتی رفاهی حین رانندگی
    • نمایش فاصله بین مبدا و مقصد
    • تخمین زمان رسیدن به مقصد با توجه به شرایط جاده
    • دارای راهنمای سخنگو صوتی
    • دارای دقت بالا و نمایش تافیک به صورت آنلاین
    • نمایش محدوده زوج و فرد طرح ترافیک
    • نمایش مسیر به صورت 3 بعدی
    • و…

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    دانلود برنامه با لینک مستقیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *