خانه » دانلود کلاب هاوس Clubhouse 1.0.23 فارسی نسخه اندروید

دانلود کلاب هاوس Clubhouse 1.0.23 فارسی نسخه اندروید

  • دانلود کلاب هاوس Clubhouse یکی دیگر از برنامه های پرطرفدار شبکه های اجتماعی که میتوانید مکامله های صوتی باکیفیت با دیگر کاربران برقرار کنید. کلاب هاوس با قابلیت چت صوتی با کیفیت توانست کاربران زیادی را از سرتاسر دنیا جذب کند و به دسته محبوب ترین ها بپیوندد. برنامه کلاب هاوس اصلی دارای بیش از 10 میلیون نفر کاربر فعال میباشد، درحال حاضر میانگین رتبه کلاب هاوس در گوگل پلی 4.6 میباشد که میتوان گفت کاربران از نصب کلاب هاوس رضایت داشته اند. کلاب هاوس فارسی نیز در میان کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد. لیک دانلود نسخه اندروید اصلی و فارسی این مسنجر را در پایان این مطلب قرار داده ایم. پس برای آموزش استفاده از کلاب هاوس با ما باشید.

     

    دانلود کلاب هاوس صوتی

     

    با دانلود کلاب هاوس اندروید گفتگوی صوتی عالی داشته باشید

    کلاب هاوس برنامه ای کاملا رایگان میباشد و دارای امنیت بالایی است، البته که تنها دلیل محبوبیت Clubhouse این موارد نیست پیدا کردن دوست های جدید و گفتگو با افراد ناشناس از لذت بخش ترین کاربرد این مسنجر است. بحث و گفتگوی آنلاین که با دانلود کلاب هاوس تجربه ای متفاوت از دیگر برنامه های شبکه های اجتماعیبه شما میدهد. کلاب هاوس دارای نسخه های غییر رسمی نیز میباشد که میتوانید برای تمامی پلتفرم های اندروید ، ویندوز ، و آیفون کلاب هاوس را نصب کنید. و یا اگر علاقه بیشتری نسبت به گفتگوی تصویری با دوستان و سایر کاربران ناشناس را دارید میتوانید مینی چت را دانلود و نصب کنید. همچنین دیگر برنامه هایی مانند دیسکورد و تلگرام که دارای قابلیت برقراری تماس میباشد را میتوانید دانلود کنید.

     

    دانلود کلاب هاوس اندروید

     

    نصب کلاب هاوس و آموزش ساده نسخه اصلی

    برای نحوه استفاده ایز این اپلیکیشن اصلا نگران نباشید فقط کافیه نصب کلاب هاوس رو انجام داده  و اینکه آموزش استفاده از کلاب هاوس بسیار ساده میباشد، پس از این که در باکس دانلودی زیر نخسه مورد نظر خود (اندروید ، ویندوز ، آیفون) را دانلود کردید برای دسترسی به برنامه نیاز به دعوت نامه از سوی کاربران کلاب هاوس دارید، و اگر دعوت نامه نداشتید میتوانید با طی کردن مراحل ثبت نام به کلاب هاوس در ایران و هر مکان دیگری دسترسی پیدا کنید. که میتوانید طبق آموزش زیر عمل کنید.

     

    نصب کلاب هاوس

     

    ساخت اکانت کلاب هاوس بدون دعوت نامه

    برای ساخت اکانت کلاب هاوس میتوانید با مراجعه با سایت کلاب هاوس روی گذینه ثبت نام رایگان کلیک کنید (Sign up for free) در صفحه بعدی ایمیل خود را وارد کنید، و سپس گذینه ثبت نام را کلیک کنید، یک کد 4 رقمی به ایمیل شما ارسال میشود پس از تایید ایمیل خود. یک نام برای اکانت کلاب هاوس خود انتخاب کنید و گذینه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید (Create Account) در گام بعدی شما باید اطلاعات خود را تکمیل کنید یک نام کامل و یک پسورد امن انتخاب کنید و دوباره گذینه ایجاد حساب کاربری (Create Account) را انتخاب کنید، در این برگه شما باید ویژگی های خود را انتخاب کنید تا کلاب هاوس شمارا در تیم و اتاق های مربوط به شما برای چت صوتی قرار دهد. سپس تاریخ تولد خود را انتخاب کنید و گزینه گام بعدی (Next Step) را کلیک کنید. و در آخر شما میتوانید دوستان و گروه هارا دعوت کنید و به مکالمه با آنها بپردازید.

     

    آموزش دانلود کلاب هاوس و ساخت اکانت

     

    ویژگی های طلایی دانلود کلاب هاوس 2022

    دانلود کلاب هاوس با لینک مستقیم برای تمام پلتفرم ها را برای شما در باکس دانلود زیر به صورت رایگان قرار داده ایم، میتوانید نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.

    • چت صوتی باکیفیت
    • استفاده خیلی کم از پهنای باند اینترنت شما
    • دارای تقویم شامل رویداد های پیشرو
    • دارای بخش ارسال دعوت نامه به دوست
    • دارای ویژگی جستجو کاربران
    • قابلیت عضو شدن به لایو ویس چت کاربران
    • قابلیت بلاک کردن افراد
    • دارای نسخه های غییر رسمی اندرویدی
    • دارای قابلیت ظبط صدای کاربران
    • دارای ویژگی تغییر صدا در حین مکالمه
    • امکان برگزاری جلسه و جوین به جلسه دیگران
    • برنامه ای کاملا رایگان
    • و……

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دانلود برنامه با لینک مستقیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *