خانه » دانلود فیلیمو filimo جدید نصب برای اندروید ویندوز و تلوزیون

دانلود فیلیمو filimo جدید نصب برای اندروید ویندوز و تلوزیون

  • دانلود فیلیمو – filimo برترین و بزرگترین شبکه آنلاین تماشای فیلم و سریال در ایران میباشد. فیلیمو جدید در آخرین نسخه خود در سال 2022 توانسته است بیش از 2 میلیون کاربر از طریق برنامه اندروید فیلیمو جذب کند که این کیفیت بالای این برنامه هوشمند را نشان میدهد. امروزه فیلیمو به یک همراه همیشگی برای جوانان و بزرگسالان و حتی کودکان برای دیدن فیلم و سریال مختص به سنشان میباشد. فیلیمو نسخه جدید پلتفرمی جامع برای کاربران ایرانی است که تمامی فیلم و سریال های روز دنیا با بهترین کیفیت و دوبله اختصاصی را در اختیار کاربران خود میگذارد و ما در این پست میخواهیم به معرفی کامل فیلیمو و دانلود نسخه جدید آن بپردازیم.

    برنامه فیلیمو filimo که بسیاری از سریال های ایرانی آن کاملا اختصاصی هستند و فقط در بستر اپلیکیشن فیلیمو پخش میشوند محصولی از گروه صبا ایده شرکت سازنده آپارات میباشد که توانسته است به عنوان اولین پلتفرم پخش فیلم و سریال به صورت آنلاین و آفلاین مخاطبین بیشماری را در طول شبانه روز کنار خود داشته باشد. در این برنامه محبوب بخش های مخلف و گوناگونی برای سنین مختلف وجود دارد که میتوانند بسته به سن خود از محتوای مربوط به ویژگی های خود استفاده کنند. بخش های مختلفی مانند انیمیشن ها تئاتر و مجموعه های کمدی دیگر بخش های فیلیمو هستند که طرفداران این حوزه ها خم میتوانند به تماشا بپردازند.

     

    دانلود فیلیمو filimo

     

    دانلود فیلیمو جدید filimo به صورت مستقیم

     

    فیلیمو جدید در بخشی با عنوان ویترین جدید ترین ها از لحاظ ساخت و فیلم های اختصاصی که تنها در برنامه فیلیمو پخش میشوند را برای کاربران به نمایش میگذارد. همچنین در این بخش با توجه به سابقه شما در دیدن فیلم های قبلی در قسمت پیشنهاد برای شما سریال و فیلم هایی هم موضوع با مشاهدات قبلی شما به شما نمایش میدهد. در هرکجایی که باشید با توجه به نسخه های مختلف فیلیمو میتوانید در سریع ترین زمان فیلم مورد نظر خود را ببینید.

    اپلیکیشن های متفاوت دیگری در این حوزه مانند نماوا وجود دارند اما بیشتر کاربران و سریال های جدید در فیلیمو به صورت اختصاصی وجود دارند که همین باعث شده است تا فیلم و سریال های بیشماری به صورت اختصاصی این پلتفرم را برای پخش انتخاب نمایند. فیلیمو قابلیت دانلود و نصب برای سیستم های مختلف را دارا میباشد از جمله نصب برای اندروید و تلوزیون همچنین گوشی های آیفون و آیپد که همه جوره در هر زمان و مکانی در اختیار کاربران قرار دارد.

    اگر شما دارای تلوزیون های هوشمند با قابلیت اندروید یا اتصال به اینترنت هستید میتوانید با نصب و دانلود نسخه های مخصوص تلوزیون هوشمند از فیلیمو بر روی تلوزیون خود استفاده کنید تا با کیفیتی بسیار عالی و درابعادی بزرگ تر بتوانید فیلم و سریال مورد علاقه خود را مشاهده کنید. امروزه بیشتر تلوزیون ها از اتصال اینترنت و شبکه پشتیبانی میکنند و حتی در صورتی هم که از اندروید پشتیبانی نکنند تنها با مرورگر و نسخه وب میتوانید از فیلیمو استفاده نمایید.

     

    دانلود فیلیمو برای اندروید و ios آیفون

     

    امکان نصب برنامه فیلیمو برای گوشی های آیفون نیز وجود دارد و کاربران این گوشی ها میتوانند از فیلیمو آیفون استفاده کنند. در آخرین نسخه فیلیمو کهشما میتوانید در پیشخوان هر یک از فیلمها اطاعات کامل فیلم ها از قبیل بازیگرانی که در آن فیلم بازی میکنند سال ساخت و موضوع فیلم را ببینید. در این قسمت حتی خلاصه بسیار کمی از فیلم در اختیار شما قرار میگیرد و حتی میتوانید تیزر فیلم را قبل از نماش کامل به صورت پیشنمایش ببینید.

    در برنامه تماشای فیلم و سریال فیلیمو که امکان استفاده آن بر روی هر پلتفرمی میباشد بیش از 20 هزار قطعه فیلم و سریال وجود دارد که در دسته بندی های مخالف و موضوعات مختلفی همچون عاشقانه کمدی طنز  جنایی و اکشن و موضوعات دیگر قرار گرفته اند که بنابر میل و علاقه خود میتوانید به راحتی موضوع خدلخواه خود را انتخاب کنید و به تماشای فیلم های شگفت انگیز و جدید بپردازید. اما شاید شما هم بپرسید که آیا امکان مشاهده و استفاده از فیلیمو بر روی کامپیوتر هم هست یا خیر؟ بله امکان نصب و دانلود برنامه فیلیمو به صورت مستقیم برای کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز وجود دارد که از پایین همین پست میتوانید آخرین نسخه فیلیمو برای کامپیوتر را دریافت و نصب کنید.

    این پلتفرم دارای رابط کاربری بسیار زیبا حرفه ای میباشد که با همین شرایط بسار راحت و آسان کاربران میتوانند از خدمات آن استفاده کنند. برای دیدن فیلم و سریال در فیلیمو باید حتما اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه کنید. در ادامه معرفی ویژگی های فیلیمو و دانلود فیلیمو با لینک مستقیم نسخه جدید و قدیمی برای اندروید و آیفون ios همراه ما باشید.

    • دارای تمام سریال های خارجی و داخلی
    • دارای بخش تماشای آفلاین بدون اینترنت
    • دارای کیفیت های مختلف برای تماشای فیلم
    • امکان دانلود و تماشای آفلاین فیلم و سریال
    • دارای بخش امتیاز دهی برای انتخاب بهتر فیلم
    • امکان پخش پیش نمایش فیلم
    • و….

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    1. عالی است

    2. استفاده نکردم هنوز

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *