خانه » دانلود مسیریاب نشان 2022 Neshan‏ نسخه جدید با لینک مستقیم

دانلود مسیریاب نشان 2022 Neshan‏ نسخه جدید با لینک مستقیم

  • رای: 24
  • نظر: 3
محبوبیت 87% 87%
  • با دانلود مسیریاب نشان 2022 Neshan‏ به راحتی مکان فعلی خودتان روی نقشه را پیدا کنید و سریع ترین راه برای رسیدن به مقصد را با نشان تجربه کنید. مسیر یاب نشان مجهز به راهنمای صوتی به زبان فارسی و انگلیسی برای راهنمایی بهتر شما در طول مسیر می باشد. امروزه رانندگی به کمک برنامه های مسیریاب بلد، ویز، و نشان بسیار آسان تر و راحت تر از گذشته است. اپلیکیشن نشان با برگرفته از جدید ترین نقشه های آنلاین سریع ترین مسیر و کم ترافیک ترین خیابان ها را برای رسیدن به مقصد به شما نشان میدهد. برنامه نشان در سراسر ایران حتی شهر ها و روستا های کوچک به صورت رایگان شما را در سفر ها همراهی میکند، بدون نیاز به شناخت قبلی و خرید نقشه در ایران سفر کنید. در ادامه با دانلود مسیریاب نشان نسخه جدید و قدیمی برای آیفون ios و اندروید همراه ما باشید.

     

    دانلود مسیریاب نشان و سرعت باور نکردنی

     

    دانلود مسیریاب نشان فارسی، سخنگو، قدیمی

    امروزه با وجود تلفن های هوشمند و جی پی اس دیگر نیاز به پرسیدن آدرس از دیگران برای یافتن مکان مورد نظرتان ندارید، با متصل شدن به اینترنت از مکان دقیق خودتان مطلع شوید و به سوی مقصد حرکت کنید. مسیریاب نشان در طول مسیر تمام دوربین های ثبت تخلف رانندگی و پلیس راه و تصادف های جاده ای را به شما در طول مسیر نمایش میدهد، همین امر باعث شده این برنامه به یکی از بهترین مسیریاب سخنگویی فارسی تبدیل شود. app نشان دارای 10 میلیون نصب فعال در گوگل پلی و مارکت های داخلی بازار و مایکت می باشد و امتیاز 4.5 از 5 را برای خود کسب نموده است که همین نشان دهنده رضایت کاربران این برنامه می باشد. دانلود نشان نسخه قدیمی دارای مشکل های گزارش شده توسط کاربران بود که در بروزرسانی جدید تمام این باگ های رفع شدند.

     

    دانلود مسیریاب نشان و انتخاب بهترین مسیر

     

    مسیریابی با موتر سیکلت در محیط کاربری برنامه نشان بخش مجزا مخصوص راه یابی برای متور سیکلت وجود دارد که راه های قابل عبور  میان بر و نزدیک را برای شما عزیزان نمایان میکند. با نصب این اپلیکیشن از مناطق طرح ترافیک با خبر شوید و میزان آلودگی هوا در مناطق گوناگون را مشاهده کنید، تیم تولید کننده این اپلیکیشن تمام ابزار های مورد نیاز برای مسیر یابی را برای شما اضافه کرده اند که قابلیت جست وجو و مشاهده تمامی مراکز ارائه خدمات از جمله درمانی، خدمات رفاهی، رستوران، و …. را دارا میباشد.

     

    دانلود مسیریاب نشان لحظه ای در کنار شما

     

    سفری آسان با نصب مسیریاب نشان

    اعلام طرح ترافیک و زوج و فرد برای جریمه نشدن شما و جلوگیری از هزینه های خودرو یکی دیگر از ویژگی های نشان می باشد برای صرفه جویی در هزنیه های سوخت و زمان با توجه به مسیر های پیشنهادی برنامه رانندگی کنید، قابلیت (کی کجاست) یکی از ویژگی های کاربردی برای اشتراک گذاری و مشاهده مکان آنلاین دوستان و همراهان در روی نقشه است، این ویژگی را میتوان همان لایو لوکیشن نامید که در برنامه های مانند گوگل مپ Google‬‏ Map مورد استفاده شما قرار گرفته و برای ذخیره آدرس های ضروری خود و مکان های لازم از این ویژگی استفاده کرده اید. با نصب مستقیم برنامه نشان میتوانید هم به صورت آنلاین با راهنمای سخنگو فارسی و هم به صورت آفلاین به نقشه کل دنیا دسترسی داشته باشید و مسیریابی کنید.

     

    دانلود مسیریاب نشان نمایش محدوده آلودگی هوا

     

    نمایش سه بعدی نقشه مسیریاب نشان در آپدیت جدید از ویژگی نمایش نقشه و مسیر به صورت سه بعدی پشتیبانی میکند، این ویژگی برای یافتن مکان هایی که در نقشه ثبت نشده بسیار کاربردی میباشد. در کل طول مسیر تصویر مکان هایی که از آنجا عبور میکنید را به صورت 3 بعدی تماشا کنید این ویژگی حتی سرعت گیر های درون جاده و دوربین های کنترل سرعت را با وضوح کامل به شما نمایش میدهد. برنامه نشان فقط برای گوشی های اندروید و آیفون ios منتشر شده و دارای نسخه ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ نمی باشد، این برنامه قابل نصب بر روی تمام گوشی های ios و اندروید 4.1 به بالا می باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    1. فرزین پیروزپی

      بسیار عالی

    2. فرزین پیروزپی

      برنامه بسیار عالی

    3. درست کار کند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *